2018 ble veldig bra år for KTV Group. Dette året har vi hatt sterkt fokus på effektivisering og videreutvikling av våre kundeprogrammer rettet mot langsiktige vedlikeholdsavtaler.
KTV Group, som arbeider innen eiendom, olje, gass og industri, har hele veien møtt på utfordringer i forhold til markeder som svinger. Dette er selvfølgelig utfordrende, men noe vi er vant med siden 1992.
Oljeindustrien har lenge vært preget av prisnivåer langt unna det normale, og det er mange som ennå lever av høy omsetning fremfor stabile gode resultater.
De ansatte i KTV Group har jobbet hardt i 2018, og dette har gitt et av de beste resultatene i selskapets historie. Vårt slagord «Quality on time» har sjelden vært mer riktig.
Daglig leder og gründer Kennet Nilsen har over mange år jobbet aktivt med kvalitetssystemet BlueTag. Til nå er det brukt nærmere 30 millioner kroner i utvikling av dette systemet. Et system som blant annet gir store besparelser på administrasjon. For KTV Groups kunder gir det samme effekt. Vi får ofte høre at kundene aldri har sett eller opplevd denne type dokumentasjon tidligere. Slike tilbakemeldinger gleder vi oss stort over sier Nilsen.
Et litt mindre prosjekt, men allikevel meget spennende, er utviklingen av dronen som skal utføre fasadevask. Her har vi kommet langt sier Nilsen, og første testvask skal utføres i 2019, og da på et av Norges største borettslag.
Vi ser med glede og forventning frem til 2019. Vi skal fortsette å utvikle våre langsiktige vedlikeholdsprogrammer og selvsagt fortsette våre utviklingsprosjekter. Flere spennende nyheter vil komme.
Vi ønsker alle et riktig godt nytt år.